0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

قیمت ایمپلنت دندان 1402

قیمت ایمپلنت دندان متفاوت بوده و به عواملی مانند جایگاه، تجهیزات و متخصص پزشکی بستگی دارد. قیمت ایمپلنت دندان در بسیاری از کشورها بسیار بالاست و ممکن است هزینه‌ی آن به چند هزار دلار برسد. در برخی دیگر از کشورها نیز، ایمپلنت دندان به قیمتی معقول تر در دسترس است.
در هر صورت، برای دریافت قیمت دقیق ایمپلنت دندان، بهتر است با مراجعه به متخصص دندانپزشکی مشاوره کنید. پزشک شما پس از بررسی شرایط شما می‌تواند یک برآورد قیمت را برای شما تهیه کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های دیگری مانند عکس‌برداری، جراحی، تحلیل و نگهداری نیز ممکن است برای ایمپلنت دندان پرداخت شود.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

قیمت و هزینه‌های ایمپلنت 1402 | شرایط اقساط

قیمت ایمپلنت دندان پرسش افراد زیادی است که یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اند. دیگر زمان گذاشتن دندان‌های مصنوعی متحرک به سر آمده است. استفاده از درمان‌هایی مانند پل یا بریج دندان نیز به دندان‌های سالم شما آسیب می‌زند. تنها راه و بهترین راه برای داشتن دندان‌هایی طبیعی، زیبا و همانند دندان‌های پیشین شما بهره بردن از فناوری نوین کاشت دندان است.

پزشکان متخصص ایمپلنت پروتز یک یا چند دندان را به گونه‌ای در فک و لثه‌های شما کار می‌گذارند که تفاوت زیادی بین آنها با دندان‌های پیشین شما دیده نمی‌شود. این نکته به‌ویژه زمانی چشمگیر است که پزشکان از بهترین برندها برای جایگزینی دندان‌های شما استفاده کنند. اما نکته‌ای که فکر بسیاری از شما را مشغول کرده، هزینه ایمپلنت دندان است. شاید به جرات بتوانیم بگوییم نگرانی بالا رفتن هزینه‌های ایمپلنت و توانایی نداشتن در تامین آن باعث شده تا بسیاری از مردم از این درمان فاصله بگیرند.

اما اگر بدانید کلینیک‌هایی مانند مرکز ایمپلنت دکتر قادری زمینه پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت را فراهم کرده‌اند، شاید در تصمیم خود تجدید نظر کنید. با ما در نگاهی به هزینه‌های ایمپلنت و شرایط پرداخت اقساطی آن همراه باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 97 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 169 بازدید
0 امتیاز
6 پاسخ 535 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 4 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 84 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط masi76kiya (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط yahoodental (0 امتیاز)
...